Mittwoch, 30. Dezember 2009

hej holcy! also neke thema: sto namakam wosebite na istanbulu...
- ludzi spewaja na drozy- tak za sebje sej sumweja- a stoz sce je bole cool!- woni zynca orientaliske melodija a zda so mi samo druhdy samsna- istanbu-u-u-u-u-ul ... to je krasne!
- cyle hinak!!! tu sedza nimale jenoz muze pola frisera (njejsym sce zanu zonu widzala) a tu dawaja wjele frzerow- chcych tola tez hic, ale nek dyrbju so najprjede inforwowac, hdze, hdy a hac sej zony tu wlosy trihaja- je pak woprawdze trebje pola mje ;o)
- husto premoze ce smejrd spalenych kastanijow- to je skerje bole wotstorcace
- ludzi moza tu jara pomoclili a byc- wcera pokazase mi jen najske bjezdomny, kiz sedzese na muri ton najlepsi wuhlad prez bosporus a halic a sultanhamed- genial- moje najlubse mestn sym zno namakala a dzens tak mittagsschlaf cinila
- maja tu woprawdze dobre slodkosce- hmmm na kozdym rozku!!! ta jedz je wson super!
mam rano super wuhlad na nas mescanski dzel- dzem jutre raz foto cinic jeli je rjane wjedro a jeli moja cam dze (to mence tez sce tajki problem - moja cyber-mikl mje pomalu wopusci ;o()
- mescanski dzel w kotrymz bydlu bydla wjele domorodnych- je muslimski dzel, ale lezi direktnje pre centralnej drozy- istiklal caddesi (hej skoncnje spomjatkowala!!!)je skerje chuduski a rozpadany, hdyz pak so z ludzimi zeznajomnis a so z nimi strowis- dyrbi pomerny westy byc zdzeli mi dzens cannadian, nek sce je mi mescanskidzel mi bole sympatiski a cuju so westa
- muz kiz mi stwicku prenaja je nemc, mudry a je najske mol wjele pjenjez jako prawiznik zasluzil, ale kuri kaz slot a je wson nekak spodziwny...;o) kusk gruselig, ale to okay...
- chorownja je jen luxus templ za mje- priwatna em- mi so pak lubja te orientaliske elementy a chirurgiske durje maja samo zloto (ale njewem hac je echt); sotry,op pomocniki a lekarjo su jara precelne, dzens menjese jen lekar zo mozu rady hic kaz chcu- pretoz dawa w istanbulu wjele wucuslenu- ale sobozu zetkam hakle mojo tutora towa mol hladac, sto won praji... nadzijomnje to samsne- ale zan strach -ja ta njecham sirurg wodwac ...;o)
- ah a hnydom njedzelu sym widzala najbohatnise jedzne wiki, hdy!!! njedawa!!! to be paradiz! a tune- prichodnu njedzelu dzem so prawje prekryc z tymy cerstwami wecami-myslach sej zo dasaha stoz kupich, ale iwo zno dawno wson!! or je tak dobre- ton twarozk a ton chleb- maja tu samo tez cmoly, ale ja sce sym tak wot to belo zahorjena ;o)
- wjedro be tu preni dzen prawje naletne, druhi dzen je so jara kidalo a treci a stworty be krasne sloncnje ale zaso zymniso- najske woko 6-13°C
ale doma so snezi sym po fritz slysala????
- kak bese njedzelu pola maje??? zawesce rjenje! najske preni raz zo ja na weiberklatsch njemozach :o( ale be okay- bech w myslach pri was
najlubsi postrow z woprawdze 1001 noc mesta istanbula! ja dyrbju hisce wjele prez kulturu a kumst a twarjenja a jedz citac, zo bych zrozumila a widzala! a dzens pytnych zo njeje troja daloko...man w nowym kraju reka wjele nawuknyc- je kaz bych dzeco byla- rec, kulturu, mentalitu, orientaciju, jedz... ja sce kusk zhubjena teptam ;o) ale to je so wam tez tak slo...
da- wjeselu so hdyz tez pilnje do bloga pisace...
budzce wsitcy lubi strowjenji a sunce so derje do nowo leta! lp sabina

1 Kommentar:

  1. Sym runje widźała, zo sy hišće pilna była ;-) Njedźelu je kaffeeklatsch wupadnył- bjez tebje tola njendźe, hihi :-)
    So, nětko póndu spinkać, ciao bella, abo kak da praj jen w turkowskej hnydom šće raz?? ;-)

    AntwortenLöschen